Mergi la continut
AUTONET

Kia EV9 câștigă râvnitul premiu Red Dot „Best of the Best”


- Kia EV9 desemnată „Best of the Best” în categoria „ Cars and Motorcycles” la premiile Red Dot Award: Product Design 2024
- Competiția globală de design recunoaște puterea creativă a filozofiei de design „Opposites United” concepută de Kia
- Cel de-al 29-lea premiu Red Dot Design primit de Kia începând din 2009 urmează unei serii de premii și elogii importante pentru modelul EV9
- SUV-ul „navă-amiral” 100% electric întruchipează angajamentul Kia față de designul inovator și mobilitatea sustenabilă



(SEUL) 29 aprilie 2024 - Kia EV9 a fost recunoscută cu prestigioasa distincție „Best of the Best” la premiile Red Dot Award: Product Design 2024 în categoria „Cars and Motorcycles”. Succesul la cel mai înalt nivel al competiției globale de design recunoaște contribuția Kia ca marcă, și în special modelul EV9 în stabilirea unor standarde excepționale de inovație în design.

Premiile Red Dot: distincția „Best of the Best”, acordată doar celor mai inovatoare modele, validează și mai mult succesul echipei de design Kia în crearea modelului EV9, primul SUV electric emblematic al mărcii.

„Cu EV9, am creat un automobil electric cu un caracter de SUV îndrăzneț și autentic, care depășește limitele, nu numai ale designului, ci și ale utilizării, conectivității și responsabilității față de mediu. Primirea premiului Red Dot „Best of the Best” este extrem de onorant, nu doar pentru echipa de design Kia, ci și pentru toți colegii noștri la nivel global și reprezintă efortul nostru continuu de a aduce soluții inovatoare și inspiraționale”, a spus Karim Habib, Vicepreședinte executiv și șef al Kia Global Design.

„Premiul este o recunoaștere a puterii inspiraționale a filozofiei de design Kia, „Opposites United”, care ne-a ghidat în fiecare etapă a dezvoltării modelului EV9. Consolidând identitatea puternică de design Kia, „Opposites United” ne inspiră în mod continuu să creăm produse relevante și semnificative și care au un impact pozitiv asupra vieții clienților noștri.”

EV9 reprezintă esența filozofiei de design „Opposites United” concepută de Kia, prezentând o combinație armonioasă de design futurist, tehnologie foarte avansată și valori sustenabile. Valorificând tensiunea creativă generată de valorile divergente ale naturii și modernității pentru a oferi un întreg armonios, „Opposites United” oferă designerilor Kia un cadru prin care să îmbine o combinație unică de forme elegante, sculpturale și o geometrie asumată și asertivă, oferind un aspect izbitor, estetică contemporană, dar grațioasă în același timp.

Exteriorul radiază încredere, claritate și liniște prin prezența sa verticală, liniile definite și suprafețele netede. Caracteristicile distinctive, cum ar fi „Digital Tiger Face”, „Digital Pattern Lighting Grile” și blocurile optice verticale accentuează și mai mult designul și conferă automobilului un aspect vizionar și futurist.

De asemenea, EV9 reprezintă angajamentul strategic al mărcii Kia de a deveni lider în mobilitatea sustenabilă. Când a fost lansat în 2023, SUV-ul „navă-amiral” a fost primul model care a îmbrățișat strategia de sustenabilitate a designului în trei etape a mărcii, inițiată pentru a elimina treptat utilizarea pielii de origine animală, a aplica cele zece articole sustenabile „obligatorii” tuturor noilor modele Kia și pentru asumarea angajamentului în cercetarea continuă pentru dezvoltarea de materiale naturale și bio.

Red Dot Design Award este una dintre cele mai căutate embleme de calitate a designului. În fiecare an, un juriu format din experți internaționali examinează propunerile privind calitatea designului și gradul de inovație. În acest an, juriul a recunoscut influența creativă a filozofiei de design „Opposites United” concepută de Kia, subliniind designul exterior de succes al modelului EV9, caracterul contemporan și liniile clasice puternice.

Ceremonia de decernare a premiului Red Dot va avea loc pe 24 iunie 2024, la Teatrul Aalto din Essen, Germania. Prezentarea premiului Red Dot Design „Best of the Best” va reprezenta cel de-al 29-lea succes al mărcii Kia începând din 2009 la ceremonia de decernare a premiilor recunoscute la nivel mondial. Acest ultim succes urmează premiilor iF Design 2024, unde EV9 a primit râvnitul premiu „Gold”.

De la lansarea sa în 2023, valorile de design ale modelului Kia EV9 și atractivitatea pentru clienți au fost apreciate de critici în numeroase ocazii. La începutul acestui an, SUV-ul „navă-amiral” a obținut un dublu succes la World Car Awards 2024 ca și câștigător general („World Car of the Year - Mașina anului 2024 în lume”) și „Cel mai bun automobil electric din lume” („World Electric Vehicle”). Alte premii includ: „Women's World Car of the Year 2024”, „German Luxury Car of the Year 2024”, „Golden Steering Wheel 2023” (categoria „Family Cars”), Premiile TopGear.com „Family Car of the Year 2023”, precum și titlurile „Mașina Anului 2024 în Marea Britanie” („UK Car of the Year 2024” și „Vehiculul utilitar al anului 2024 în America de Nord” („North American Utility Vehicle of the Year 2024”).


 

Despre Kia Romauto
Kia Romauto (www.kia.ro) este distribuitorul oficial al autovehiculelor produse de Kia Corporation în România, din anul 2004. Activitatea sa este concentrată pe vânzarea, prin intermediul rețelei naționale de dealeri, a autoturismelor, pieselor și accesoriilor originale Kia. Compania distribuie în Romania direct și prin intermediul rețelei de dealeri, toată gama de autoturisme Kia.


Despre Kia Corporation
Kia (www.kia.com) este o marcă globală de mobilitate cu viziunea de a crea soluții durabile de mobilitate pentru consumatori, comunități și societăți din întreaga lume. Fondată în 1944, compania Kia a oferit soluții de mobilitate pentru mai bine de 75 de ani. Cu 52.000 de angajați în întreaga lume, o prezență în peste 190 de piețe și unități de producție în șase țări, compania vinde astăzi aproximativ trei milioane de automobile pe an. Kia este în fruntea popularizării automobilelor electrificate și electrice cu baterie și dezvoltă o gamă tot mai mare de servicii de mobilitate, încurajând milioane de oameni din întreaga lume să exploreze cele mai bune modalități de a se deplasa. Sloganul de marcă al companiei - ‘Movement that inspires’ - reflectă angajamentul Kia de a inspira consumatorii prin produsele și serviciile sale.

Pentru mai multe informații despre Kia Corporation și produsele noastre, vă rugăm să vizitați Centrul nostru media global, disponibil la www.kianewscenter.com.


Despre Kia Europe
Kia Europe este divizia de vânzări, marketing și service a Kia Corporation. Având sediul central în Frankfurt, Germania, acoperă 39 de piețe de comercializare din Europa și zona Caucaz.