Mergi la continut
AUTONET

Kia triumfă cu modelele Sportage și EV9 la premiile „What Car?” din Marea Britanie


- Kia Sportage a fost desemnat „Cel mai bun SUV de familie” („Best Family SUV”)
- Viitorul SUV 100% electric Kia EV9 câștigă premiul „Alegerea cititorilor” înaintea dezvăluirii sale în cursul acestui an
- Succesul înregistrat de Kia în Marea Britanie este egalat în Europa; Crossover-ul compact Niro a câștigat premiul „Mașina anului 2023” în Finlanda



20 ianuarie 2022 - Kia a triumfat la prestigioasele premii „What Car?” din Marea Britanie, înregistrând victorii în categoriile specifice cu modelele Kia Sportage și viitorul SUV 100% electric Kia EV9. Juriul „What Car?” a numit Kia Sportage „Cel mai bun SUV de familie”, remarcând o serie de calitâți care îl fac să iasă în evidență într-unul dintre segmentele cele mai disputate din Marea Britanie. Echipa de testare What Car? a evaluat o gamă largă de modele similare pe drumurile din Marea Britanie și la o unitate de testare dedicată.

Disponibil cu sisteme de propulsie electrificate, inclusiv opțiuni mild hybrid (MHEV), hybrid electric (HEV) și plug-in hybrid (PHEV), modelul Sportage a devenit rapid unul dintre cele mai populare SUV-uri din Europa. Un total de 136.293 de unități au fost vândute până la sfârșitul lunii decembrie 2022 în întreaga regiune.

Viitorul Kia EV9 și-a asigurat victoria în categoria „Alegerea cititorilor” a publicației What Car?. Trofeul a fost acordat prin vot de cititorii publicației What Car?, care au numit EV9 ca fiind cea mai așteptată mașină nouă din 2023. EV9, SUV-ul 100% electric de clasă mare al Kia, este următorul automobil electric care va fi lansat în cadrul strategiei „Plan S” a mărcii Kia, urmând să se situeze în topul automobilelor electrificate. Acesta merge pe urmele modelului Kia EV6 (numită „Mașina Anului 2022”) și ale noului Kia Niro EV, fiind unul dintre cele nouă modele electrice Kia care urmează să fie lansate până 2027.



David Hilbert, director de marketing, Kia Europa a comentat: „Câștigarea a două prestigioase premii What Car? reprezintă o realizare de care ne putem simți cu adevărat mândri. În timp ce SUV-ul Kia Sportage este lider în clasa sa cu designul său remarcabil, sistemele de propulsie eficiente și caracterul practic impresionant, faptul că cititorii votează deja pentru noul EV9 înainte de dezvăluire evidențiază anticiparea puternică pe care oamenii o au pentru produsele noastre viitoare. Anul acesta se pregătește să fie încă unul interesant în călătoria noastră de a deveni un furnizor de top de soluții de mobilitate sustenabilă la nivel mondial.”

Noul Kia Niro numită „Mașina anului 2023” în Finlanda
Aceste victorii din Marea Britanie urmează recunoașterii suplimentare pe alte piețe europene, crossover-ul compact Niro fiind desemnat „Mașina anului 2023” în Finlanda la sfârșitul anului trecut. În fiecare an, „ Association of Auto and Transport Providers” selectează cea mai importantă mașină nouă care a intrat pe piața finlandeză, luând în considerare raportul calitate-preț, tehnologie, siguranță și modul de condus. Disponibil cu o gamă de grupuri motopropulsoare hybrid, plug-in hybrid și 100% electrice, Niro este proiectat pentru a se potrivi fiecărei cerințe, ajutând mai mulți consumatori să facă o tranziție ușoară către mobilitatea sustenabilă.


 

Despre Kia Romauto
Kia Romauto (www.kia.ro) este distribuitorul oficial al autovehiculelor produse de Kia Corporation în România, din anul 2004. Activitatea sa este concentrată pe vânzarea, prin intermediul rețelei naționale de dealeri, a autoturismelor, pieselor și accesoriilor originale Kia. Compania distribuie în Romania direct și prin intermediul rețelei de dealeri, toată gama de autoturisme Kia.


Despre Kia Corporation
Kia (www.kia.com) este o marcă globală de mobilitate cu viziunea de a crea soluții durabile de mobilitate pentru consumatori, comunități și societăți din întreaga lume. Fondată în 1944, compania Kia a oferit soluții de mobilitate pentru mai bine de 75 de ani. Cu 52.000 de angajați în întreaga lume, o prezență în peste 190 de piețe și unități de producție în șase țări, compania vinde astăzi aproximativ trei milioane de automobile pe an. Kia este în fruntea popularizării automobilelor electrificate și electrice cu baterie și dezvoltă o gamă tot mai mare de servicii de mobilitate, încurajând milioane de oameni din întreaga lume să exploreze cele mai bune modalități de a se deplasa. Sloganul de marcă al companiei - ‘Movement that inspires’ - reflectă angajamentul Kia de a inspira consumatorii prin produsele și serviciile sale.

Pentru mai multe informații despre Kia Corporation și produsele noastre, vă rugăm să vizitați Centrul nostru media global, disponibil la www.kianewscenter.com.


Despre Kia Europe
Kia Europe este divizia de vânzări, marketing și service a Kia Corporation. Având sediul central în Frankfurt, Germania, acoperă 39 de piețe de comercializare din Europa și zona Caucaz.