Mergi la continut
AUTONET

Kia e-Niro a fost desemnată câștigătoare în noul studiu J.D. Power Electric Vehicle Experience Ownership


- Cea mai recentă distincție acordată modelului e-Niro sporește prestigiul gamei de automobile electrice Kia, în timp ce marca se pregătește pentru strategia Plan S, concentrându-se pe viitorul industriei auto
- Atât modelul e-Niro 2019 cât și cel din 2020 câștigă primul loc în categoria Mass-Market
- Crossover-ul s-a clasat pe cea mai înaltă poziție în studiul general privind satisfacția proprietarilor automobilelor EV

18 februarie 2021 - Kia e-Niro s-a clasat pe locul întâi între mărcile de masă* din piața auto în cadrul studiului J.D. Power 2021 Electric Vehicle Experience (EVX). Pentru acest studiu inaugural, J.D. Power a chestionat aproape 10.000 de proprietari de automobile electrice (EV) cu privire la aspecte precum costurile de exploatare, autonomia bateriei și plăcerea de a conduce, pentru a determina probabilitatea de a cumpăra din nou și de a recomanda un automobil electric.



„Acesta este un alt premiu important pentru e-Niro, care subliniază succesul și impactul pozitiv pe care l-a avut pe piața automobilelor electrice încă de la lansare. Nu este ușor să fii lider de piață în acest segment, dar exact asta este e-Niro - un automobil care oferă proprietarilor săi mobilitate fără emisii și calitate a interiorului împreună cu înaltă tehnologie. Este un crossover practic, funcțional și captivant ”, a declarat Jason Jeong, președinte al Kia Europe.

„A fi desemnat câștigător al categoriei ‘mass-market’ în studiul EVX Ownership este o dovadă a cât de bine au fost primite automobilele noastre electrice de generația actuală de proprietari și ne poziționează foarte bine în viitor, în timp ce ne pregătim să lansăm 11 automobile electrice captivante de ultimă generație până în 2025. Trecerea la electrificare a intrat într-o nouă fază și suntem mândri că suntem în fruntea ei.”

Dispunând de o gamă puternică de automobile electrice și de o viziune despre viitorul transportului, Kia merge mai departe cu implementarea strategiei ‘Plan S’ și va investi 25 de miliarde de dolari până în 2025 în viitorul electrificării, serviciilor de mobilitate, conectivității și conducerii autonome.

Kia e-Niro deschide o lume a posibilităților pentru șoferii care sunt atrași de crossover-e populare, dar care doresc, de asemenea, beneficiile oferite de automobilele electrice. Cu un cuplu de 395 Nm și patru moduri de rulare, sistemul de propulsie electric robust al modelului e-Niro îi conduce pe șoferi către destinație rapid, în timp ce se bucură de tehnologie avansată și conectivitate într-un pachet elegant care se potrivește oricărui stil de viață.

Studiul EVX Ownership din SUA, desfășurat în parteneriat cu PlugShare, stabilește standardul pentru evaluarea comparativă a satisfacției clienților, evaluând atributele critice care afectează experiența deținerii unui automobil electric. Scorul general al indexului de proprietate EVX măsoară satisfacția proprietarilor de automobile electrice (pe o scară de 1.000 de puncte) în segmentele premium și ale pieței auto de masă din punctul de vedere a șapte factori: acuratețea declarată a autonomiei bateriei; disponibilitatea stațiilor de încărcare publice; autonomia bateriei; costul de exploatare; plăcerea de a conduce; ușurința de încărcare la domiciliu; și calitatea și fiabilitatea automobilului. Studiul din acest an a fost lansat în octombrie-noiembrie 2020 și a chestionat 9.632 de proprietari ai modelelor BEV și PHEV din 2015-2021.

*N.r. – „mărcile de masă” se referă la mărcile populare, non-premium.


 

Despre Kia Romauto
Kia Romauto (www.kia.ro) este distribuitorul oficial al autovehiculelor produse de Kia Corporation în România, din anul 2004. Activitatea sa este concentrată pe vânzarea, prin intermediul rețelei naționale de dealeri, a autoturismelor, pieselor și accesoriilor originale Kia. Compania distribuie în Romania direct și prin intermediul rețelei de dealeri, toată gama de autoturisme Kia.


Despre Kia Corporation
Kia (www.kia.com) este o marcă globală de mobilitate cu viziunea de a crea soluții durabile de mobilitate pentru consumatori, comunități și societăți din întreaga lume. Fondată în 1944, compania Kia a oferit soluții de mobilitate pentru mai bine de 75 de ani. Cu 52.000 de angajați în întreaga lume, o prezență în peste 190 de piețe și unități de producție în șase țări, compania vinde astăzi aproximativ trei milioane de automobile pe an. Kia este în fruntea popularizării automobilelor electrificate și electrice cu baterie și dezvoltă o gamă tot mai mare de servicii de mobilitate, încurajând milioane de oameni din întreaga lume să exploreze cele mai bune modalități de a se deplasa. Sloganul de marcă al companiei - ‘Movement that inspires’ - reflectă angajamentul Kia de a inspira consumatorii prin produsele și serviciile sale.

Pentru mai multe informații despre Kia Corporation și produsele noastre, vă rugăm să vizitați Centrul nostru media global, disponibil la www.kianewscenter.com.


Despre Kia Europe
Kia Europe este divizia de vânzări, marketing și service a Kia Corporation. Având sediul central în Frankfurt, Germania, acoperă 39 de piețe de comercializare din Europa și zona Caucaz.