Mergi la continut
AUTONET

Kia colaborează cu The Ocean Cleanup ca parte a procesului de transformare în „furnizor de soluții de mobilitate sustenabilă”


- Kia semnează un parteneriat global pentru o perioadă de șapte ani cu The Ocean Cleanup, o organizație non-profit care dezvoltă și scalează tehnologii pentru a elimina deșeurile de plastic din oceane
- Kia va oferi fonduri și alte contribuții pentru operațiunile oceanice și pentru construcția dispozitivelor de tip „Interceptor Original” pentru curățarea râurilor
- Prin acest parteneriat, Kia intenționează să integreze plasticul oceanic reciclat colectat de The Ocean Cleanup în procesele sale de fabricație
- Acest parteneriat devine o parte integrantă a viziunii corporative Kia de a deveni un „furnizor de soluții de mobilitate sustenabilă”



(SEUL) 28 aprilie 2022 - Kia Corporation și The Ocean Cleanup au început oficial un parteneriat de șapte ani pentru a explora modalități inovatoare de a crea împreună un viitor mai sustenabil.

Ho Sung Song, președinte și CEO al Kia Corporation și Boyan Slat, fondator și CEO al The Ocean Cleanup, au participat la o ceremonie de semnare a parteneriatului la sediul Kia din Seul pe 27 aprilie, pentru a confirma oficial parteneriatul global dintre Kia și The Ocean Cleanup.

The Ocean Cleanup este o organizație non-profit cu sediul în Olanda, care dezvoltă și scalează tehnologii pentru a elimina plasticul din oceanele lumii prin oprirea fluxului prin râuri, precum și prin curățarea a ceea ce s-a acumulat deja în ocean. În acest scop, The Ocean Cleanup dezvoltă sisteme pe scară largă pentru a aduna eficient plasticul pentru îndepărtarea sa periodică. Pentru a reduce fluxul de plastic prin râuri, The Ocean Cleanup a dezvoltat dispozitivul Interceptor™ Solutions pentru a opri și extrage deșeurile înainte de a ajunge în ocean.

Privită ca o inițiativă esențială în călătoria sa către un viitor sustenabil, Kia va sprijini financiar The Ocean Cleanup pentru a iniția proiecte de curățare a oceanelor și a râurilor și va crea un sistem de circulație a resurselor care va ajuta la evitarea la întoarcerea plasticului colectat înapoi în natură, prin integrarea unei părți din captura de la dispozitivele inovatoare The Ocean Cleanup în procesele de producție ale Kia.

Timp de șapte ani, Kia va sprijini The Ocean Cleanup ca partener global oficial prin contribuții financiare și ”în natură” pentru a sprijini operațiunile oceanice și construcția diferitelor dispozitive de curățare a râurilor – dispozitivele de tip Interceptor Solutions ale The Ocean Cleanup. În plus, Kia va furniza patru automobile electrice, inclusiv un EV6 și trei modele Niro EV, la sediul organizației din Olanda. În schimb, The Ocean Cleanup va furniza, de asemenea, fracțiuni utilizabile din plasticul colectat și va împărtăși cu Kia rezultatele cercetării organizației și datele relevante privind reducerea poluării cu plastic.

Ho Sung Song, Președinte și CEO al Kia Corporation, a comentat: „Cheia viziunii Kia pentru un viitor sustenabil nu este doar schimbarea zonelor de produse și servicii, ci și schimbări pozitive pentru planetă. „Kia va continua să facă mișcări care să inspire prin parteneriate deschise cu diverși parteneri, organizații precum The Ocean Cleanup care au tehnologii și idei inovatoare”, a adăugat el.

Boyan Slat, fondator și CEO al The Ocean Cleanup, a adăugat: „Plasticul nu este în mod inerent un material rău, dar trebuie să îl folosim în mod responsabil. Demonstrăm cum putem transforma poluarea într-o soluție prin lansarea de soluții pentru curățarea oceanelor și, în același timp, împreună cu partenerul nostru Kia, oferim dovada că plasticul reciclat poate fi utilizat în mod sustenabil. Sper să îi putem inspira pe alții să facă același lucru. Această cooperare este următorul pas în eforturile noastre de a ne asigura că ceea ce colectăm nu ajunge înapoi în mediu, în timp ce folosim valoarea sa pentru a sprijini în continuare eforturile de curățare.”

Acest parteneriat reprezintă una dintre strategiile-cheie în viziunea corporativă Kia de a construi un viitor sustenabil pentru mobilitate. Kia intenționează să mărească procentul de reutilizare a plasticului la 20% până în 2030 și se așteaptă să contribuie în continuare la protecția mediului prin stabilirea și activarea principiului „Virtuous Recycling Loop” pentru a minimiza impactul asupra climei atunci când vehiculele sunt scoase din utilizare.

Kia și-a consolidat angajamentul de a face pași către un viitor mai sustenabil prin dezvăluirea noului Niro la expoziția Seoul Mobility Show, pe 25 noiembrie 2021. Noul Kia Niro este construit cu folosirea unor materiale sustenabile dezvoltate din tapet reciclat, frunze de eucalipt și vopsea pe baza de apă pentru a minimiza impactul asupra mediului si a reduce deșeurile. Kia intenționează să-și extindă continuu materialele ecologice în întregul automobil, inclusiv un plan de eliminare treptată în viitor a utilizării pielii de animale în toate automobilele.


 

Despre Kia Romauto
Kia Romauto (www.kia.ro) este distribuitorul oficial al autovehiculelor produse de Kia Corporation în România, din anul 2004. Activitatea sa este concentrată pe vânzarea, prin intermediul rețelei naționale de dealeri, a autoturismelor, pieselor și accesoriilor originale Kia. Compania distribuie în Romania direct și prin intermediul rețelei de dealeri, toată gama de autoturisme Kia.


Despre Kia Corporation
Kia (www.kia.com) este o marcă globală de mobilitate cu viziunea de a crea soluții durabile de mobilitate pentru consumatori, comunități și societăți din întreaga lume. Fondată în 1944, compania Kia a oferit soluții de mobilitate pentru mai bine de 75 de ani. Cu 52.000 de angajați în întreaga lume, o prezență în peste 190 de piețe și unități de producție în șase țări, compania vinde astăzi aproximativ trei milioane de automobile pe an. Kia este în fruntea popularizării automobilelor electrificate și electrice cu baterie și dezvoltă o gamă tot mai mare de servicii de mobilitate, încurajând milioane de oameni din întreaga lume să exploreze cele mai bune modalități de a se deplasa. Sloganul de marcă al companiei - ‘Movement that inspires’ - reflectă angajamentul Kia de a inspira consumatorii prin produsele și serviciile sale.

Pentru mai multe informații despre Kia Corporation și produsele noastre, vă rugăm să vizitați Centrul nostru media global, disponibil la www.kianewscenter.com.


Despre Kia Europe
Kia Europe este divizia de vânzări, marketing și service a Kia Corporation. Având sediul central în Frankfurt, Germania, acoperă 39 de piețe de comercializare din Europa și zona Caucaz.