Mergi la continut
AUTONET

Kia atinge o cotă de piață de 5.7% în Europa și ocupă poziția a cincea în clasamentul producătorilor auto în aprilie


- Cota de piață din aprilie corespunde cifrei record de 5.7% din luna ianuarie
- În total, luna trecută Kia a vândut 47.725 de unități în Europa, o creștere de 12.5% față de anul precedent
- Succesul Kia sfidează tendința generală a pieței auto, care a scăzut cu 20.2% în aprilie
- Cifrele plasează Kia pe locul cinci în clasamentul producătorilor auto



19 mai 2022 - Cifrele publicate de ACEA* (European Automobile Manufacturers’ Association) arată că Kia și-a asigurat o cotă importantă de 5.7% din piața europeană în luna aprilie. Această performanță plasează Kia la egalitate cu cifra record a cotei sale de piață din ianuarie și plasează marca în primii cinci producători performanți pentru această lună.

Înmatriculările Kia pe piețele UE, EFTA și Marea Britanie au ajuns la 47.725 de unități în aprilie, o creștere cu 12.5% față de aceeași lună a anului trecut. Piața auto generală a înregistrat o scădere de 20.2% pentru luna aprilie. Cu excepția anului pandemic 2020, aceasta a fost cel mai slabă lună aprilie pe piața europeană în ceea ce privește volumele vândute de când au început înregistrările.

Jason Jeong, președintele Kia Europe, a comentat: „Luna trecută a arătat o scădere a pieței auto europene, dar Kia a crescut în continuare în volum și cotă de piață. Aceste ultime cifre arată că, în Uniunea Europeană, Kia este marca cu cea mai rapidă creștere în acest an.”

„Există o opțiune uriașă disponibilă pentru clienții de astăzi, dar proprietarii Kia recunosc rolul gamei noastre excepționale de produse în asigurarea unui viitor mai sustenabil. Luna aceasta, peste o treime din vânzările noastre totale au fost modele electrificate. Pe măsură ce gama noastră de modele electrificate crește și continuăm să ne extindem ofertele în spațiul serviciilor „shared mobility”, Kia va crea cu adevărat „mișcarea care inspiră”.

Cele mai vândute modele Kia în luna aprilie au inclus noul Sportage, cu 8.368 de unități, familia Ceed cu 7.995 de unități și gama electrificată Niro cu 6.735 de unități. Pe măsură ce Kia continuă să-și îndeplinească strategia Plan S, compania a conturat planurile pentru o gamă complet electrificată până în 2035, cu un total de 14 modele 100% electrice care se vor alătura gamei până în 2027. Recent, Kia a împărtășit planurile de a construi prima sa fabrică pentru a produce automobile PBV (Purpose Built Vehicle) în Coreea de Sud, facilitând ambiția companiei de a deveni lider global pe piața automoiblelor PBV.

Kia Connect
Alături de conectivitate, electrificarea rămâne un pilon de bază al strategiei Kia „Plan S”. De la lansarea aplicației Kia Connect în 2019, ratele de penetrare și activare a conturilor Kia au crescut constant datorită ofertei sale atractive de servicii conectate. Pe lângă rezultatele remarcabile de vânzări din aprilie și cota record de piață, Kia a depășit și o bornă în călătoria sa către conectivitate cu peste 500.000 de automobile conectate active în Europa.

Aceste rezultate puternice din cadrul pilonilor strategici de bază ai electrificării și conectivitatii sprijină transformarea Kia într-un jucător de mobilitate sustenabil și inovator.

*Sursa: ACEA, EU + EFTA + UK


 

Despre Kia Romauto
Kia Romauto (www.kia.ro) este distribuitorul oficial al autovehiculelor produse de Kia Corporation în România, din anul 2004. Activitatea sa este concentrată pe vânzarea, prin intermediul rețelei naționale de dealeri, a autoturismelor, pieselor și accesoriilor originale Kia. Compania distribuie în Romania direct și prin intermediul rețelei de dealeri, toată gama de autoturisme Kia.


Despre Kia Corporation
Kia (www.kia.com) este o marcă globală de mobilitate cu viziunea de a crea soluții durabile de mobilitate pentru consumatori, comunități și societăți din întreaga lume. Fondată în 1944, compania Kia a oferit soluții de mobilitate pentru mai bine de 75 de ani. Cu 52.000 de angajați în întreaga lume, o prezență în peste 190 de piețe și unități de producție în șase țări, compania vinde astăzi aproximativ trei milioane de automobile pe an. Kia este în fruntea popularizării automobilelor electrificate și electrice cu baterie și dezvoltă o gamă tot mai mare de servicii de mobilitate, încurajând milioane de oameni din întreaga lume să exploreze cele mai bune modalități de a se deplasa. Sloganul de marcă al companiei - ‘Movement that inspires’ - reflectă angajamentul Kia de a inspira consumatorii prin produsele și serviciile sale.

Pentru mai multe informații despre Kia Corporation și produsele noastre, vă rugăm să vizitați Centrul nostru media global, disponibil la www.kianewscenter.com.


Despre Kia Europe
Kia Europe este divizia de vânzări, marketing și service a Kia Corporation. Având sediul central în Frankfurt, Germania, acoperă 39 de piețe de comercializare din Europa și zona Caucaz.