- Vânzările în Coreea de Sud s-au situat la 46.042 unități, în scădere cu 8.9% față de aceeași perioadă a anului trecut
- Vânzările în afara Coreei de Sud s-au situat la 176.190 unități, în scădere cu 14.3% față de aceeași perioadă a anului trecut
- Kia a cunoscut o creștere treptată a producției de automobile începând cu luna septembrie
Lipsa globală a aprovizionării cu semiconductori a dus la întreruperea producției, rezultând o scădere a vânzărilor.
Kia a înregistrat vânzări de 46.042 unități în Coreea de Sud, o scădere de 8.9% față de luna noiembrie 2020.
Modelele SUV au condus vânzările companiei pe piața sa internă. SUV-ul Sportage a înregistrat cel mai mare volum de vânzări cu 7.540 unități vândute și a fost urmat de SUV-ul Sorento care a înregistrat 4.903 de unități.
Vânzările din afara Coreei de Sud au scăzut cu 14.3% comparativ cu aceeași lună a anului trecut, înregistrându-se 176.190 unități vândute.
Pe piețele din afara Coreei de Sud, SUV-ul Seltos a condus vânzările, înregistrând 22.929 unități vândute. Recordul a fost urmat de modelul Sportage care a vândut 20.992 unități, urmat de modelul Rio care a vândut 17.115 unități.
Despre Kia Romauto
Kia Romauto (www.kia.ro) este distribuitorul oficial al autovehiculelor produse de Kia Corporation în România, din anul 2004. Activitatea sa este concentrată pe vânzarea, prin intermediul rețelei naționale de dealeri, a autoturismelor, pieselor și accesoriilor originale Kia. Compania distribuie în Romania direct și prin intermediul rețelei de dealeri, toată gama de autoturisme Kia.
Despre Kia Corporation
Kia (www.kia.com) este o marcă globală de mobilitate cu viziunea de a crea soluții durabile de mobilitate pentru consumatori, comunități și societăți din întreaga lume. Fondată în 1944, compania Kia a oferit soluții de mobilitate pentru mai bine de 75 de ani. Cu 52.000 de angajați în întreaga lume, o prezență în peste 190 de piețe și unități de producție în șase țări, compania vinde astăzi aproximativ trei milioane de automobile pe an. Kia este în fruntea popularizării automobilelor electrificate și electrice cu baterie și dezvoltă o gamă tot mai mare de servicii de mobilitate, încurajând milioane de oameni din întreaga lume să exploreze cele mai bune modalități de a se deplasa. Sloganul de marcă al companiei - ‘Movement that inspires’ - reflectă angajamentul Kia de a inspira consumatorii prin produsele și serviciile sale.
Pentru mai multe informații despre Kia Corporation și produsele noastre, vă rugăm să vizitați Centrul nostru media global, disponibil la www.kianewscenter.com.
Despre Kia Europe
Kia Europe este divizia de vânzări, marketing și service a Kia Corporation. Având sediul central în Frankfurt, Germania, acoperă 39 de piețe de comercializare din Europa și zona Caucaz.