Mergi la continut
AUTONET

Kia a primit cinci trofee la premiile „iF Design Awards 2024”, iar modelul EV9 a câștigat prestigiosul premiu Gold


- Kia câștigă cinci premii iF Design, care acoperă o gamă largă de produse, evenimente și strategii de comunicare ale mărcii
- Kia EV9 este în frunte, în urma câștigării râvnitului premiu „Gold”.
- Sistemul de infotainment „Ki” al modelului EV9 este recunoscut și pentru designul bazat pe filosofia „Opposites United”
- Alte premii pentru inițiativele de design fizic, digital și interactiv completează un rezultat excepțional pentru marca Kia
- Câștigătorii iF Design Award au fost selectați din 10.800 de candidați din 72 de țări, sărbătorind impactul global al designului



(Seul) 13 martie 2024 - Kia a obținut un succes notabil la premiile „iF Design 2024”, cinci elemente separate ale programelor recente ale companiei fiind recunoscute de juriul de experți al renumitului forum de design.

Noul Kia EV9, deja premiat pe mai multe fronturi, a adăugat la rezultatele sale onorabile și statutul exclusiv al premiului Gold. Destinat doar celor mai bune 75 de modele câștigătoare din întreaga lume, distincția suplimentară demonstrează impactul continuu al filozofiei de design „Opposites United” dezvoltată de Kia.

Valorificând tensiunea creativă generată de valorile divergente ale naturii și modernității pentru a oferi un întreg armonios, filosofia „Opposites United” oferă designerilor Kia un cadru prin care să fuzioneze o combinație unică de forme elegante, sculpturale și geometrie asumată și asertivă, oferind un aspect surprinzător de contemporan, dar în același timp un produs final elegant și încrezător.

„EV9 reprezintă efortul nostru constant de a deschide noi începuturi în design, conectivitate și utilizare, precum și responsabilitatea noastră față de mediu”, a adăugat Karim Habib, vicepreședinte executiv și șef al Kia Global Design. „Primirea acestui premiu este o recunoaștere a dăruirii și angajamentului nenumăraților membri ai echipei noastre de designeri și ingineri și evidențiază dorința noastră de a influența industria și piața auto cu un design convingător și semnificativ.”

Exteriorul modelului EV9 emană încredere, claritate și calm prin poziția sa verticală, liniile clare și suprafețele plane. Semnătura „Digital Tiger Face” prezintă un aspect vizionar și futurist, accentuat de farurile poziționate vertical.

Interiorul, caracterizat printr-o podea plată și ampatament lung, profită de platforma E-GMP pentru a oferi un spațiu excelent, în timp ce componente precum scaunele și consola centrală sunt proiectate pentru a oferi o senzație rafinată și pentru a maximiza și mai mult senzația de spațiu.



În plus, habitaclul modelului EV9 a fost proiectat în conformitate cu „strategia de design sustenabilă în trei etape” dezvoltată de Kia. Întruchipând angajamentul mărcii față de sustenabilitate, strategia își propune să asigure reducerea treptată a pielii de origine animală, introducerea celor 10 articole obligatorii privind sustenabilitatea și promovarea cercetării în dezvoltarea materialelor naturale.

Acordând premiul modelului EV9, judecătorii iF au declarat: „Kia EV9 extinde posibilitățile estetice ale unui SUV de clasă mare, sporind în același timp performanța sa funcțională. Limbajul său contemporan face ca alte SUV-uri mari să pară de modă veche, în timp ce scaunele pivotante din al doilea rând și o varietate de soluții funcționale fac viața la bord mai socială! Cine a spus că designul sustenabil nu poate fi captivant?”

Rezonând cu designului exterior al modelului EV9, sistemul infotainment „Ki” al SUV-ului se mândrește cu un stil grafic care se aliniază cu valorile filosofiei „Opposites United” și completează designul automobilului, utilizând culori plăcute, recunoscute, pentru a completa o experiență de brand unică și contemporană pentru Kia. Câștigător în categoria „Product Interfaces”, sistemul infotainment Ki se bazează pe imaginea cheie a unei linii înclinate, reprezentând tendințe în creștere și aplicată în toate elementele de infotainment, de la pictograme, la fonturi, la panoul de instrumente.

Această margine diagonală promovează un aspect distinctiv și unificat, menținând în același timp claritatea și percepția. Concepută pentru a face noile funcții - precum încărcarea automobilelor electrice - mai intuitive și mai lizibile, configurația UI cu afișaj optimizat facilitează recunoașterea tranzițiilor semnalului și contextualizarea informațiilor de încărcare și descărcare.

Pe lângă succesele modelului EV9, Kia a fost onorată cu alte câteva proiecte recunoscute de către juriul iF, inclusiv campania de comunicare „80 de ani de mișcare”, designul standului său expozițional „Windows of Inspiration” și experiența medie interactivă „Kia EV Unplugged Ground”. Toți premiile iF Design câștigate demonstrează rolul vital pe care designul puternic îl joacă în cadrul mărcii Kia.

Toate lucrările premiate sunt prezentate pe website-ul www.ifdesign.com și publicate în aplicația iF Design.

Premiile iF Design au fost fondate în 1954 de către iF International Forum Design GmbH din Hanovra, una dintre cele mai importante instituții independente de design din lume. În fiecare an, aproximativ 10.800 de modele din 72 de țări sunt luate în considerare pentru acordarea premiilor, iF Design onorând și celebrând câștigătorii în 81 de categorii din nouă discipline: Product, Communication, Packaging, Service Design, Architecture, Interior Architecture, User Experience (UX), User Interface (UI) și Professional Concepts. Câștigarea unui premiu iF Design necesită trecerea printr-un proces de selecție riguros în două etape, evaluare realizată de experți renumiți în design, semnificând relevanța contemporană și impactul global al designului.



 

Despre Kia Romauto
Kia Romauto (www.kia.ro) este distribuitorul oficial al autovehiculelor produse de Kia Corporation în România, din anul 2004. Activitatea sa este concentrată pe vânzarea, prin intermediul rețelei naționale de dealeri, a autoturismelor, pieselor și accesoriilor originale Kia. Compania distribuie în Romania direct și prin intermediul rețelei de dealeri, toată gama de autoturisme Kia.


Despre Kia Corporation
Kia (www.kia.com) este o marcă globală de mobilitate cu viziunea de a crea soluții durabile de mobilitate pentru consumatori, comunități și societăți din întreaga lume. Fondată în 1944, compania Kia a oferit soluții de mobilitate pentru mai bine de 75 de ani. Cu 52.000 de angajați în întreaga lume, o prezență în peste 190 de piețe și unități de producție în șase țări, compania vinde astăzi aproximativ trei milioane de automobile pe an. Kia este în fruntea popularizării automobilelor electrificate și electrice cu baterie și dezvoltă o gamă tot mai mare de servicii de mobilitate, încurajând milioane de oameni din întreaga lume să exploreze cele mai bune modalități de a se deplasa. Sloganul de marcă al companiei - ‘Movement that inspires’ - reflectă angajamentul Kia de a inspira consumatorii prin produsele și serviciile sale.

Pentru mai multe informații despre Kia Corporation și produsele noastre, vă rugăm să vizitați Centrul nostru media global, disponibil la www.kianewscenter.com.


Despre Kia Europe
Kia Europe este divizia de vânzări, marketing și service a Kia Corporation. Având sediul central în Frankfurt, Germania, acoperă 39 de piețe de comercializare din Europa și zona Caucaz.