Mergi la continut
AUTONET

Kia a anunțat vânzările globale pentru luna martie 2022


- Vânzările globale pentru luna martie se situează la 250.646 unități, în scădere cu 0.9% față de aceeași perioadă a anului trecut
- Vânzările din afara Coreei de Sud s-au situat la 205.580 unități, în creștere cu 1.8% față de aceeași perioadă a anului trecut
- Vânzările în Coreea de Sud s-au situat la 45.066 unități, în scădere cu 11.7% față de aceeași perioadă a anului trecut
- Kia va continua impulsionarea vânzărilor și creșterea profitabilității prin noi modele precum noul Niro și Kia EV6

(SEUL) 1 aprilie 2022 - Kia Corporation a înregistrat vânzări globale totale de 250.646 unități în martie 2022, o scădere de 0,9% față de anul precedent. Pentru vânzările din afara Coreei de Sud, Kia a înregistrat vânzări de 205.580 unități, în creștere cu 1.8% față de aceeași perioadă a anului trecut.

În luna martie, Kia a înregistrat performanțe pozitive în activitatea sa în multe regiuni cheie, inclusiv Europa, Asia Pacific și India, arătând îmbunătățiri față de anul anterior. Gama de modele SUV a condus vânzările globale, Sportage fiind cel mai vândut model. Sportage a înregistrat vânzări globale de 36.154 unități în martie.

Vânzările în Coreea de Sud
Kia a înregistrat vânzări de 45.066 unități în Coreea de Sud, o scădere de 11.7% față de luna martie a anului 2021.

Modelele SUV au contribuit la vânzările puternice ale companiei pe piața sa de origine. SUV-ul Sorento a înregistrat un volum de vânzări de 5.435 unități, alături de SUV-ul Sportage care a înregistrat 4.919 unități.

Vânzările în afara Coreei de Sud
Pe piețele din afara Coreei de Sud, SUV-urile Sportage și Seltos au fost în topul vânzărilor cu 31.235 și, respectiv, 22.221 unități vândute. Acestea au fost urmate de modelul Picanto, cunoscut și sub numele de Morning pe unele piețe, care a înregistrat vânzări de 16.596 unități.

Kia va continua să își ajusteze în mod flexibil producția în funcție de situația stocurilor și pentru a minimiza întreruperea producției.

Kia EV6, primul model 100% electric al companiei, a fost desemnat în martie „Mașina Anului 2022 în Europa”, devenind primul brand coreean care a câștigat prestigioasa distincție ca dovadă clară a tranziției companiei către un furnizor de soluții de mobilitate durabilă.

Bazându-se pe astfel de modele noi competitive, compania se va concentra pe impulsionarea vânzărilor și creșterea profitabilității.



Notă
* Rezultatele vânzărilor se bazează pe vânzările en-gros.
Cifrele vânzărilor lunare oferite în acest comunicat de presa sunt ne-auditate și preliminare.


 

Despre Kia Romauto
Kia Romauto (www.kia.ro) este distribuitorul oficial al autovehiculelor produse de Kia Corporation în România, din anul 2004. Activitatea sa este concentrată pe vânzarea, prin intermediul rețelei naționale de dealeri, a autoturismelor, pieselor și accesoriilor originale Kia. Compania distribuie în Romania direct și prin intermediul rețelei de dealeri, toată gama de autoturisme Kia.


Despre Kia Corporation
Kia (www.kia.com) este o marcă globală de mobilitate cu viziunea de a crea soluții durabile de mobilitate pentru consumatori, comunități și societăți din întreaga lume. Fondată în 1944, compania Kia a oferit soluții de mobilitate pentru mai bine de 75 de ani. Cu 52.000 de angajați în întreaga lume, o prezență în peste 190 de piețe și unități de producție în șase țări, compania vinde astăzi aproximativ trei milioane de automobile pe an. Kia este în fruntea popularizării automobilelor electrificate și electrice cu baterie și dezvoltă o gamă tot mai mare de servicii de mobilitate, încurajând milioane de oameni din întreaga lume să exploreze cele mai bune modalități de a se deplasa. Sloganul de marcă al companiei - ‘Movement that inspires’ - reflectă angajamentul Kia de a inspira consumatorii prin produsele și serviciile sale.

Pentru mai multe informații despre Kia Corporation și produsele noastre, vă rugăm să vizitați Centrul nostru media global, disponibil la www.kianewscenter.com.


Despre Kia Europe
Kia Europe este divizia de vânzări, marketing și service a Kia Corporation. Având sediul central în Frankfurt, Germania, acoperă 39 de piețe de comercializare din Europa și zona Caucaz.