Mergi la continut
AUTONET

Kia Motors Europe a înregistrat cele mai mari vânzări din istorie pentru trimestrul 3 al anului 2017 și un record față de aceeași perioadă a anului trecut


- 364.924 de unități vândute anul acesta și un record de 113.452 de unități vândute în trimestrul 3

- Cota de piață a crescut la 3.0%

- Autovehiculele hibride și electrice au înregistrat o creștere a proporției din totalul vânzărilor

- Ultimele modele dar și sistemele de propulsie avansate dezvoltate susțin această creștere

- Crossover-ul compact Stonic este disponibil în showroom-uri, iar noul sedan sport Stinger va fi disponibil începând cu a doua jumătate a lunii noiembrie 2017

 

Frankfurt, 19 Octombrie 2017 - Kia Motors înregistrează un alt record de vânzări pentru anul 2017 în Europa, în timp ce trimestrul 3 se poziționează în topul cu cele mai bune vânzări înregistrate în istoria companiei pentru această perioadă a anului.

 

Ultimele rapoarte emise de ACEA (European Automobile Manufacturers’ Association) arată faptul că vânzările Kia în Europa au crescut la 364.924 unități comparativ cu anul trecut, ceea ce reprezintă o creștere anuală de 8.1%. Cota de piață Kia pentru Europa a crescut de asemenea la 3.0% față de valoarea de 2.9% înregistrată în primele nouă luni ale anului 2016. Din iulie până în septembrie, Kia a vândut 113.452  autovehicule în Europa, marcând un nou record de vânzări al brandului pentru trimestrul 3 (o creștere de +5.0% față de trimestrul 3 al anului 2016).

 

Michael Cole, Chief Operating Officer al Kia Motors Europe, a precizat: "Kia a dezvoltat o gama de modele noi în acest an, fiecare dintre ele contribuind major la creșterea noastră. Îndeosebi, vânzările autovehiculelor electrice Kia au crescut de aproape patru ori, în timp ce autovehiculele hibride și electrice au reprezentat, mai mult ca niciodată, o proporție mai mare în totalul vânzărilor. Planul de lansare a sistemelor de propulsie electrice și hibride pentru celelalte modele ale gamei Kia va continua și va fi accelerat în anii care vor urma.

 

Mai mult, noile modele au contribuit la creșterea vânzărilor noastre în anul 2017, Rio și Picanto depășindu-și predecesorii. În curând vom lansa noul sedan sport Stinger și crossover-ul compact Stonic, care vor contribui la creșterea volumului vânzărilor și a percepției consumatorilor asupra brandului Kia.”

 

Modelele electrice și hibride sunt din ce în ce mai importante

Comparativ cu cele 7.868 de unități vândute în primele nouă luni ale anului 2016, vânzările autovehiculelor electrice și hibrid-electrice Kia au crescut la 30.244 unități în 2017. Cu o creștere de patru ori în totalul vânzărilor, autovehiculele electrice constituie zona de creștere cea mai mare a Kia în Europa.

 

 

Noul crossover hibrid Niro a fost vândut în 24.677 unități până acum în acest an (incluzând versiunea nou-lansată plug-in-hibrid) ceea ce îl urcă pe locul cinci al celor mai bine vândute modele în Europa (după Picanto, Rio, Sportage și modelele gamei cee’d). Noul Niro Plug-in-Hibrid a fost construit pentru a îmbina practicalitatea unui crossover modern cu designul și un motor foarte eficient cu emisii scazute de doar 29 g/km. Comercializarea acestui model în Europa a început în cursul lunii septembrie.

 

Linia modelelor electrice Kia mai include noul sedan Optima Plug-in-Hibrid (cu 570 de unități vândute în acest an), Sportswagon (cu 1.179 unități vândute) și Soul EV. Vânzările modelului Soul EV au crescut de la 3.387 în 2016 la 3.818 în 2017, acaparând în acest moment 40% din vânzările din Europa ale gamei Soul.

 

 

Două noi modele compacte - noul Rio și noul Picanto - au fost lansate, de asemenea, la începutul anului, vânzările fiecăruia fiind mai mari decât cele ale predecesorilor săi. Astfel, vânzările noului Rio au crescut cu 11.8% față de anul trecut până la 58.931 unități în 2017, iar vânzările noului Picanto au crescut cu 16.7% față de anul trecut atingând 49.739 unități vândute în 2017.

 

Vânzările modelului Optima au crescut de asemenea, beneficiind de ajutorul noului sistem de propulsie și al stilului caroseriei Sportswagon, ce includ puternica versiune GT și versiunea Plug-in-Hibrid. Anul acesta, modelul Optima a fost vândut în 13.205 unități, mai mult de dublu față de numărul unităților vândute în aceeași perioadă a anului 2016.

 


 

Despre Kia Romauto
Kia Romauto (www.kia.ro) este distribuitorul oficial al autovehiculelor produse de Kia Motors Corporation în România, din anul 2004. Activitatea sa este concentrată pe vânzarea, prin intermediul rețelei naționale de dealeri, a autoturismelor, pieselor și accesoriilor originale Kia. Compania distribuie în România direct și prin intermediul rețelei de dealeri, toată gama de autoturisme Kia.


Despre Kia Motors Europe
Kia Motors Europe este divizia de vânzări, marketing și service a Kia Motors Corporation. Având sediul central în Frankfurt, Germania, acoperă 30 de piețe de comercializare din Europa.

Despre Kia Motors Corporation
Kia Motors Corporation (www.kia.com) - un producător auto de clasă mondială a fost fondată în 1944 fiind cel mai vechi producător de vehicule cu motor din Coreea. Cele peste 3 milioane de autoturisme Kia sunt produse anual în 14 fabrici de producție și asamblare din cinci țări și sunt comercializate printr-o rețea de distribuitori și dealeri ce acoperă aproximativ 180 de țări. Astăzi, Kia are peste 51,000 de angajați la nivel mondial și venituri anuale de peste 45 miliarde USD. Este sponsorul principal al turneului de tenis Australian Open și partenerul auto oficial al FIFA - organismul de conducere al FIFA World Cup™. Sloganul brand-ului Kia Motors Corporation - "The Power to Surprise” (Puterea de a surprinde) - reprezintă angajamentul global al companiei de a surprinde prin experiențe incitante ce depășesc orice așteptare.


Pentru mai multe informații despre Kia Motors și produsele noastre, vă rugăm să vizitați Centrul nostru media global, disponibi la www.kianewscenter.com.